Fandom

VSTF Wiki

Membership/da

< Membership

48pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hvordan til at deltage i Spam Task Force

Vi er altid på udkig efter nye, aktive, ressourcestærke og venlige brugere, som har vist, at de har en interesse i at hjælpe den bredere Wikia samfundet. Og den bedste måde at gøre dette på er simpelthen at blive involveret! Lejlighedsvis, har en person med en etableret historie på Wikia og som viser, at de er villige og i stand til at hjælpe, vil blive inviteret til at deltage i frivilligt ordningen. I øjeblikket til at deltage i Spam Task Force, skal du være inviteret. De, der er blevet observeret at være involveret, vil blive valgt, når der er behov for nye frivillige.

"Ok... men hvad betyder det? Hvordan får jeg involveret? Hvor skal jeg starte?"

Der er mange måder du kan hjælpe holdet og blive en værdifuld VSTF udsigt:

  • Hjælpe det nuværende hold ved at rapportere spam eller hærværkVSTF Wiki eller på Wikia CVN-kanaler.
  • Gendanner cross-wiki hærværk. Sikre, at du respekterer den lokale politik (dvs. ingen redigering krigsførende) og aflægge rapport til de lokale admins for aktiv wikier eller VSTF for inaktive wikier.
  • Erkend, at det er ikke et spil. Det er kedeligt arbejde, og det er vigtigt at have denne tankegang og indse, at behandle det som et spil er til skade for vores sag. Vær venlig med samfundet, men når de foretager rettelser eller løsne spam eller hærværk, viser ingen følelser og undgå at bruge følelser eller frustration i redigere resuméer.
  • Være en holdspiller og samarbejde! Være hjælpsomme og venlige med den meget kortfristede holdet og bredere Wikia samfund og opretholde en professionel endnu afslappet tankegang. Husk, at dette er en frivillig rollen, hvilket betyder, kvalitet frem for kvantitet. Den sidste ting du skal være er udbrændt.

Ad blocker interference detected!