Fandom

VSTF Wiki

Membership/pl

< Membership

48pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Jak dołączyć do VSTF

Zawsze jesteśmy otwarci na nowych, aktywnych, zaradnych i przyjaznych użytkowników, którzy potrafią nam pokazać, że są zainteresowani pomaganiem społeczności Wikii. A najlepszym sposobem na to jest po prostu się zaangażować! Od czasu do czasu zapraszamy do nas użytkowników posiadających dobre zdanie na Wikii i którzy pokazali nam, że są zdolni i gotowi do pomocy. Obecnie, aby dołączyć do VSTF, musisz zostać zaproszony. Najbardziej zaangażowane osoby, które są przez nas obserwowane, otrzymują zaproszenia, kiedy nadchodzi potrzeba znalezienia nowych członków.

Ale co to znaczy? Jak mam się zaangażować? Gdzie powinienem zacząć?

  • Wspieraj obecny zespół zgłaszając spam lub wandalizm na VSTF Wiki lub na kanale IRC.
  • Rewertuj wandalizmy. Pamiętaj jednak, aby uszanować lokalne zasady wiki i w pierwszej kolejności zgłoszenia zostawiać u lokalnych administratorów, jeżeli ci są aktywni. W przeciwnym razie udaj się do członków VSTF.
  • Musisz zrozumieć, że to nie zabawa. To żmudna praca i ważnym jest, aby zachować ten sposób myślenia i uświadomić sobie, że traktowanie tego jak gry jest dla nas szkodliwe. Bądź przyjazny dla swojego otoczenia, ale nie wykazuj się emocjami czy frustracją podczas pozbywania się spamu lub wandalizmu.
  • Graj z nami zespołowo — współpracuj! Bądź pomocny i przyjazny dla zespołu VSTF oraz innych członków społeczności Wikii. Pamiętaj, że to wolontariacka praca, więc stawiamy jakość nad ilość. Ostatnią rzeczą, której potrzebujesz, jest wypalenie się.